Sayfa İçeriği

Eskişehir Bölge Müdürlüğü Eski Hükümlü İşçi Alımı Evrak Teslimi Duyurusu


Aşağıda ismi Türkiye İş Kurumu tarafından resmi yazıyla açıklanan adayın belge teslim işlemleri; İşçi Alımı yapılan Genel Müdürlüğümüze bağlı Eskişehir Bölge Müdürlüğümüzde gerçekleştirilecektir.

Eski Hükümlü/TMY Sürekli İşçi Alımı Asil Olarak Belirlenen Adaylardan İstenilen Evraklar:

1-) Diploma aslı ve fotokopisi.

2-) Eski Hükümlü belgesinin aslı ve fotokopisi.

4-) Kimlik Kartının aslı ve fotokopisi.

5-) Askerlik Durum Belgesi. ( E-devlet üzerinden alınan belgeler kabul edilecektir.)

6-) Adrese Kayıtlı İkametgâhı Gösterir Belge. (E-devlet üzerinden alınan belgeler kabul edilecektir.)

7-) Adli Sicil Kaydı. (E-devlet üzerinden alınan belgeler kabul edilecektir.)

8-) Son 6 ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf.

9-) Evraklar 12.10.2023 -13.10.2023 tarihleri arasında mesai bitimine kadar teslim edilecektir.

*Bu duyuru tebligat yerine geçmekte olup adaylara ayrıca duyuru yapılmayacaktır.

*Evrak teslimi şahsen veya kargo ile kabul edilecektir.

Bilgi almak için;
TÜRASAŞ Eskişehir Bölge Müdürlüğü 0 (222) 224 00 00 / 4220-4221

Adres: Ahmet Kanatlı Cd. 26490 TÜRASAŞ / Eskişehir Bölge Müdürlüğü - İşçi İşlemleri Şube Müdürlüğü   Tepebaşı / ESKİŞEHİR

 

Eskişehir Bölge Müdürlüğü Motor Tamirciliği Bölümü için Evrak Teslimi Yapacak Aday

Sıra No

Adı Soyadı

1

                                        Kamil Oğulcan BAYIRLI

2

                                        Mustafa ŞEKER

3

                                        Recep ARIK

 

Size özel bir deneyim için çalışıyoruz

Web sayfamızda https://www.turasas.gov.tr web sayfasının kullanımı hakkında bilgi toplayabilmek için “çerez” adı verilen bir teknoloji kullanılmaktadır. Web sayfamızı kullanma deneyiminizi daha iyi hale getirmek veya web sayfamızı iyileştirmek amacıyla, karşılaşılan sorunları belirleyebilmek için çerez kullanabileceğimizi bildiririz.