MİLLİ BANLİYÖ TRENİ
| TEKNİK KARAKTERİSTİKLER | |
| Maksimum Hızı | 120 km/h |
| Araç Gövdesi | Alüminyum |
| Konfigürasyon | 4 Araçlı |
| Ray Açıklığı | 1435 mm |
| Güç Kaynağı | 25kV, 50 Hz |
| Tahrik Sistemi | AC/ AC - IGBT/IGCT |
| Aks Yükü | <17 ton |
| Fren Tipi | Elektro-Pnömatik Disk Fren |
| Minimum Kurp Yarıçapı | 150 m |
| Gabari | EN 15273-2 G1 / TCDD Yapı Gabarisi |
| Yolcu Sayısı | 1000 + 2 PRM (206 oturan yolcu) |
| İklimlendirme Sistemi | EN 50125-1 , T3 -25 °C / +45 °C |
| Kavrama Tipi | Otomatik Kavrama (Tip 10) |
| Araç Platform Yüksekliği | 1050 mm |
| Sinyal Sistemi | ETCS Level 1-2 |
| Araç Platform Yüksekliği | 380-550mm |
| Sinyal Sistemi | ETCS Level 1-2 |
Türkiye’nin ilk yerli Banliyö Treni olarak tasarlayıp ürettiğimiz Tren Setimiz sunduğu ileri teknoloji ve konfor ortamı ile kent içi raylı ulaşım hizmeti sunan yerel yönetimlerin şehrin trafik yoğunluğunu azaltma konusunda en büyük destekçisi olarak ön plana çıkmaktadır.
Üretim Yeri
TÜRASAŞ
Sakarya Bölge Müdürlüğü