Sayfa İçeriği

211 DAİMİ İŞÇİ ALIMINDA EVRAK İNCELEME KOMİSYONU SONUÇLARI


Genel Müdürlüğümüze bağlı Eskişehir, Sivas ve Sakarya Bölge Müdürlüklerimize farklı mesleklerde 211 işçi alımı için Noter Kurası sonucunda asıl ve yedek listeler belirlenmiş, bu adaylardan istenen belgelerin uygunluğunun kontrolü için Bölge Müdürlüklerimizde Evrak İnceleme Komisyonları kurulmuştur. Evrak teslim süreci sonunda tutanaklara göre evrakları uygun olan, olmayan asıl ve yedek adaylar ekteki listelerde yer almaktadır.

Evrakları uygun olan adaylar hakkında arşiv araştırması yapılacak olup, listelere itirazda bulunacak olan adaylar, Bölge Müdürlüklerimize 24.11.2023 tarihi mesai bitimine kadar gerekçeleriyle birlikte yazılı olarak başvuru yapabileceklerdir. İtirazlar, Bölge Müdürlüklerine ulaştıktan sonra 5 (beş) iş günü içinde karara bağlanıp sonuçları ilgililere yazılı olarak bildirilecektir.

İtiraz süreci sonunda kadroların boş kalması halinde evrakları uygun olarak belirlenen yedek adaylardan sırayla Sağlık Kurulu Raporu istenecektir ve raporu uygun olanlar çağırılacaktır.

**Bu duyuru tebligat yerine geçmekte olup, adaylara ayrıca duyuru yapılmayacaktır. İlanen duyurulur.

 

Size özel bir deneyim için çalışıyoruz

Web sayfamızda https://www.turasas.gov.tr web sayfasının kullanımı hakkında bilgi toplayabilmek için “çerez” adı verilen bir teknoloji kullanılmaktadır. Web sayfamızı kullanma deneyiminizi daha iyi hale getirmek veya web sayfamızı iyileştirmek amacıyla, karşılaşılan sorunları belirleyebilmek için çerez kullanabileceğimizi bildiririz.